konti.blogg.se

2016-04-30
06:42:00

Fredag i stan

Igår åkte jag ju till stan för att träffa mamma. Vi möttes på elisabethgården och sen gick vi mot rådmansgatan
 
 
 
vår plan var att äta tacos men vi ändrade oss till jensens bofhus istället.

Det var inte så mycket folk så vi fick maten ganska snabbt, annars tycker jag att det är ganska lång väntetid på restaurangen.

 
 
 
Vi delade på en efterrätt, jag valde cokladkaka.
 
 
allt smakade bra och vi satt och pratade till ca 14.30. 
 
 
 Sen åkte hon hem och jag fortsatte en liten stund i stan
 
Jag gick in på stadium, hittade ett par skor till mig och Noah som jag köpte. Jag köpte även en gymväska, är så trött att gå med påsar till gymmet. 
 
 
 
supernöjd med skorna. 
 
Efter stan så åkte jag direkt för att hämta Noah, jag skulle lämna honom i sollentuna.
 
 
Efter att jag lämnat Noah då åkte jag hem. Jag hade tänkt att träna men jag orkade inte. 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: